نوشته شده توسط : یک دوست

 

من احساس می کنم که این کتاب آشپزی فقط شروع چیزی است که Gaw باید به ما نشان دهد. کتاب های آشپزی اجتماعی (همچنین به عنوان کتاب های آشپزی تالیفی، منطقه ای، خیریه و جمع آوری سرمایه نیز شناخته می شوند) یک ژانر منحصر به فرد از ادبیات آشپزی است. کتاب های آشپزی جامعه بر آشپزی ترنگ چین تمرکز دارند، که اغلب سنت های منطقه ای، قومی، خانوادگی و اجتماعی و همچنین تاریخ محلی را مستند می کنند.[34][35] به عنوان مثال، سوندرا گوتلیب، کتاب های آشپزی خود را در مورد فرهنگ غذایی کانادایی با بازدید از مردم و خانه ها به تفکیک منطقه نوشت. او دستور العمل ها را جمع آوری کرد، راه های غذایی را رعایت کرد، با حضور در خانه های خود، مردم و سنت های آنها را در هر منطقه مشاهده کرد.

این کتاب به داستان های خانواده سیمئون و همچنین تاریخ و سنت های فرهنگی ایالت می پردازد. با 100 دستور غذا در سراسر کتاب، این راهنمای شخصی برای آشپزی هاوایی چیزی برای آشپزهای مبتدی و پیشرفته دارد. وگان شدن تغییر بزرگی برای جوآن لی مولینارو بود، زیرا با غذاهای کره ای بر پایه گوشت بزرگ شده بود. با این حال، او را از جمع آوری دستور العمل ها و بازآفرینی غذاهایی که تا این حد با تاریخچه خانواده اش مرتبط بودند، باز نداشت.

کتاب حمل و نقل بازگشت! 50% تخفیف برای صدها کتاب

سس گوجه فرنگی چهار ماده ای مارسلا هازان (یکی از این مواد نمک است) مسلماً معروف ترین سس گوجه فرنگی موجود است. در نسل اول، نویسنده Frankie Gaw دستور پخت کیک برنجی سرخ شده بولونی را دارد که به سس طولانی پخته شده هازان اشاره دارد. اما شاید شما یا کسی که می شناسید، هرگز نام نویسنده معروف کتاب آشپزی یا کتاب آشپزی مهم او، ملزومات آشپزی کلاسیک ایتالیایی را نشنیده باشید. این نسخه جدید طراحی زیبایی به روز شده ای دارد که خیلی مدرن به نظر نمی رسد. (اگرچه نمی دانم اگر یک طراح غذا و عکاس برخی از دستور العمل ها را عکس می گیرند، چگونه خواهد بود – این با طرح های خط اصلی نشان داده شده است). دستور العمل ها، مانند ریزوتو با قارچ پورسینی، کلاسیک، واضح و آموزنده هستند.

موضوعات محبوب را مرور کنید

وبلاگ نویس پشت پسر چاق کوچولو یک برنامه نویس مبتکر و یک نویسنده خنده دار است (یک سکانس رویایی طولانی وجود دارد که آنتونی از کوئیر آی در حال خوردن کره چشم ماهی است - با من بمانید). او داستان زندگی خود را به عنوان یک بچه همجنس گرا آمریکایی تایوانی در سینسیناتی با دستور العمل هایی برای نودل های دستی، هزاران کوفته و غذاهای ترکیبی که "احتمالا باعث از بین رفتن اجداد من می شود" در هم می آمیزد. من سالمون برشته را با لعاب سویا-پرتقال درست کردم و هر لقمه ای را دوست داشتم. با این حال، فصل دسر، که تقریباً در هر دستور غذا از غلات بسته بندی شده به عنوان اشاره ای به دوران کودکی گاو استفاده می کند، مورد علاقه من بود. من نان تست دارچین کرانچ کره موچی را درست کردم - چشمگیر و لذت بخش.

دستور العمل ها به قدری سرشار از الهام هستند که هر فصل دارای فهرست خواندنی است، از Fresh India تا The Hobbit. اگرچه طعم هایی از ریشه های بریتانیایی و آفریقای غربی Tandoh ظاهر می شود (به سوپ بادام زمینی غنای او مراجعه کنید)، غذاهای متنوع و هیجان انگیزی از سراسر جهان وجود دارد، مانند نان های رزماری بر اساس نان های Panadería Rosetta. کتاب آشپزی همچنین داستان هایی از خود نویسندگان را روایت می کند و به دورانی که در آن نوشته شده اند فکر می کند. آنها اغلب مفاهیمی از زمینه های اجتماعی، سیاسی، محیطی یا اقتصادی را آشکار می کنند.

هر جمله از این کتاب آشپزی پر از مالش، دنده، و دم گاو خراشیده با صدای رنگارنگ، قلب و حس شوخ طبعی بلودسو چاشنی می شود. در کتاب آشپزی Bludso's Bludso شگفتی های سرگرم کننده وجود دارد، مانند فصل «شیرین ترین چیزهایی که تا کنون شناخته ام» (دسرها)، که با دستور پخت هنسی روی سنگ ها آغاز می شود. کار اکتون تأثیر مهمی بر ایزابلا بیتون داشت، [26] که کتاب مدیریت خانوار خانم بیتون را در 24 قسمت ماهانه بین سال های 1857 و 1861 منتشر کرد.

اطلاعات بیشتر درباره کتاب های آشپزی

فصل ها بر اساس فصل سازماندهی می شوند و تأثیر آب و هوا، تعطیلات و سنت ها را بر دستور العمل های تهیه شده در طول سال توضیح می دهند. من قبلاً چهار یا پنج بار کیک برنجی سرخ شده شانگهای را درست کرده ام، و نمی توانم منتظر بمانم تا در ادامه فصل ها به سراغ دستور العمل های بیشتری بروم. کتاب آشپزی روبی تاندو، نویسنده بریتانیایی غذا، کتاب آشپزی بود که زمانی که قرار بود دستور العمل های دیگران را امتحان کنم، مدام به آن روی می آوردم. فرضیه کمی شل است - این دستور العمل ها را دنبال کنید تا یاد بگیرید چگونه آشپزی را دوست داشته باشید و سبک آشپزی را پیدا کنید که برای شما مناسب است.

من خیلی هیجان زده هستم که بالاخره اولین کتاب آشپزی خود را با شما به اشتراک می گذارم.
جهت مطالعه ی مقاله هایی در این زمینه به سایت https://www.webdesignersportal.ir مراجعه نمایید
نوشتن این کتاب آشپزی یکی از سخت ترین، هیجان انگیزترین و سرگرم کننده ترین کارهایی بوده است که تا به حال انجام داده ام و از به اشتراک گذاشتن آن بسیار هیجان زده هستم. آن را با شما این کتاب آشپزی حاوی دستور العمل هایی است که نحوه حل مشکلات رایج هنگام نوشتن برنامه های Flutter را نشان می دهد. هر دستور غذا مستقل است و می تواند به عنوان یک مرجع برای کمک به شما در ایجاد یک برنامه استفاده شود.

O'Reilly Media مجموعه ای از کتاب ها در مورد برنامه نویسی کامپیوتر به نام مجموعه کتاب آشپزی منتشر می کند و هر یک از این کتاب ها شامل صدها نمونه آماده برای استفاده، برش و چسباندن برای حل یک مشکل خاص در یک زبان برنامه نویسی است. قبل از اینکه سایر فرهنگ ها و غذاهای آنها به آمریکای شمالی بیایند، مردم بومی غذاهایی را با مواد در دسترس می پختند. در «آشپزخانه بومی جدید» که در نوامبر 2021 منتشر می شود، فردی بیتسویه و جیمز او. فرایولی دستور العمل های سرخپوستان آمریکایی را از ساحلی به ساحل دیگر می پردازند. Bitsoie سرآشپز اجرایی Mitsitam Native Foods Café در موزه ملی سرخپوستان آمریکایی اسمیتسونیان بود و از مردم ناواهو است و سرآشپز جیمز او. فرایولی برنده جایزه جیمز ریش است. به من، هیچ هدیه ای بهتر از یک کتاب آشپزی عالی برای دادن یا دریافت وجود ندارد. یک کتاب آشپزی با عکس های زیبا، روایت های متفکرانه، و دستور العمل های بی خطر می تواند تخیل را تغذیه کند، هدیه دهنده شما را به کشور یا کشور دیگری منتقل کند و الهام بخش آن ها برای خلاقیت در آشپزخانه باشد.

برای جلوگیری از تضاد منافع، کتاب های آشپزی نویسندگانی را که با آشپزی نیویورک تایمز کار می کنند یا اعضای بخش غذای نیویورک تایمز هستند، آزمایش نکرده ایم. Anna Stockwell's For the Table یک کتاب آشپزی است که در واقع برای غذا دادن به جمعیت طراحی شده است، با منوهای کاملی که همه از برنامه ها گرفته تا دسر و در نظر گرفتن طیف وسیعی از نیازهای غذایی برنامه ریزی شده است. من کوفته های اسفناج سبز و قرمز پر جنب و جوش و ریکوتا را در سس گوجه فرنگی شیلی کالابریایی انتخاب کردم تا در اسرع وقت درست کنم.

خانم فلمینگ یک شیرینی پز و نویسنده کتاب آشپزی است. جلدی اختصاص داده شده به ریشه های گیاهی آشپزی چینی، مجموعه ای از کباب پزی با سینه های واقعاً قابل توجه و موارد دیگر، همانطور که توسط نیویورک تایمز آشپزی و میز غذا آزمایش شده است. چندین کتابخانه مجموعه های گسترده ای از کتاب های آشپزی دارند. من ناتاشا هستم، وبلاگ نویس پشت آشپزخانه ناتاشا (از سال 2009). من و شوهرم این وبلاگ را با هم اداره می کنیم و فقط بهترین دستور العمل های تایید شده و آزمایش شده خانواده را با شما به اشتراک می گذاریم.

من برای این دو نوع آشپز نوشتم Simple Feel Good Food. همه محصولات ارائه شده در Bon Appétit به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب می شوند. با این حال، وقتی چیزی را از طریق پیوندهای خرده فروشی ما خریداری می کنید، ممکن است کمیسیون وابسته را دریافت کنیم. نمونه ای کوتاه شده با عنوان Apici Excerpta a Vinidario، یک «آپیسیوس جیبی» توسط وینیداریوس، «مردی برجسته»[8] در دوران کارولینژی ساخته شد.[9] علیرغم قدمت دیرینه اش، آخرین تجلی آشپزی دوران باستان است.

در ادبیات عامیانه، مردم ممکن است دستور العمل های سنتی را در کتاب های آشپزی خانوادگی جمع آوری کنند. Savory Baking by BA and Food52، Erin Jeanne McDowell، کتاب آشپزی برای همه کسانی است که کروسانت ژامبون و پنیر را به شکلاتی ترجیح می دهند. او یک معلم دوستانه است که به شما این احساس را می دهد که می توانید هر دستور پختی را حل کنید و مسیر پرتزل خود را حک کنید. (اگر آن را ندیده اید، مجموعه ویدیویی او Bake It Up a Notch یک شادی خالص است.) آجیل کاج و نان سریع سالامی اولین چیزی بود که پختم - یک همراه منحط برای تخم مرغ صبحگاهی من و یک غذای کوچک برای خوردن کوکتل. ساعت من این کتاب را آنقدر دوست داشتم که تقریباً از درج دستور العمل های شیرین در بین غذاهای خوش طعم آزرده شدم.



:: موضوعات مرتبط: آشپزی , ,
:: برچسب‌ها: آشپزی , آموزش آشپزی , آموزشگاه آشپزی , کتاب آشپزی ,
:: بازدید از این مطلب : 916
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 مرداد 1402 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد